Wednesday, June 18

BEGIN AGAIN

Tästä se lähtee. Uusi alku. 

Tosiaan tänä syksynä mulla tulee 5 vuotta täyteen blogimaailmassa. Aloitin bloggaamisen yhtenä koulutehtävänä. Se oli eräänlainen itsenäisen opiskelun jakso, missä äikänope antoi meille vinon pinon tehtäviä, joita suoritellaan omalla tavalla omassa järjestyksessä tiettyyn päivämäärään mennessä. Yksi tehtävistä oli blogin kirjoittaminen viiden postauksen ajan. 


Olen koko tämän ajan ollut samassa osoitteessa. Nimi nyt on muuttunut miljoonaan kertaan, mutta osoite on pysynyt samana. Nyt kun olen viettänyt vuoden tällä puolen maapalloa, se vanha blogi ei tuntunut enää samalta. Vaihdoin sieltä vanhasta blogista mun vaihtariblogiin, johon kirjoittelen vielä parin viikon ajan. Niin hassua ajatella, että mun vaihtovuosi Amerikassa on pian jo ohi. 


Päätös miksi halusin luoda uuden blogin tuli vaan siitä, etten halunnut jatkaa siinä samassa osoitteessa, 13-vuotiaan Janinan kirjoittamissa postauksissa. Oon kasvanut niistä ajoista, henkisesti ja fyysisesti. Etenkin fyysisesti. Eiku. Henkisesti, etenkin henkisesti. Ihan sama, oon 18-vuotias. Oon "aikuinen" ja aikuisena en halua jatkaa lapsen blogia. Välillä tuntuu kuin mun 14-vuotias pikkusisko olisi ottanut ohjat käteensä ja pistänyt häslingiksi.     


Tosiaan tästä blogista löydätte jos jonkinlaista. Hyväntuulen lifestyleblogiksi luokittelisin. 


Mielipiteitä löytyy asiasta jos toisesta, DIY-juttuja teen enemmän kuin mielellään, Youtube-tililtä löytyy videota sekä englanniksi että suomeksi. Rakkauden kohteita löytyy vaikka mitä, tykkään kaikista ja kaikesta ja yritän löytää ihmisistä aina ne hyvät puolet. Voi kutsua naiiviksi, mutta näin asiat on. Riitoja välttelen parhaani mukaan ja mieluummin heittelen kukkasia ympäri ämpäri.  

Mutta jos kiinnostaa, niin tervetuloa seurailemaan mun uutta alkua. Koitetaan tehdä tästä vähän parempi, ainakin ulkoasu miellyttää.

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Google+

10 comments:

  1. Oi ihana banneri! Vitsi oot kaunis ja ihanat hiukset ;__;

    http://sonjayourway.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oivoii kiitos! Tollanen pörröpää :-D

      Delete
  2. Heh, en yleensä diggaile blogiselfieistä, mutta oot onnistunut näissä hyvin! Jään odottamaan jatkoa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa on siis vuosien Instagram-selfiet auttanut. No ei laisinkaan, mutta kiitos!

      Delete
  3. Ihan super kiva alku! Tykkään tosi paljon sun blogin ulkoasusta, jään seuraamaan :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Tuntuu ihan sairaan hyvältä aloittaa alusta, kun kuitenkin tietää nää blogitsydeemit jne niin ei se maailman vaikeintakaan ole :-)

      Delete
  4. Hyvältä kuulostaa! : ) Ihana banneri!

    http://fuck-growing-up.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. Anonymous4.7.14

    Blogisi nimi vaikuttaa olevan matkittu eräästä toisesta blogista.. Ja kysyin tästä jo kerran aikaisemmin, mutta et julkaissut kommenttiani, mikä antaa sinusta vielä huonomman kuvan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos yhtään seuraat mun touhuja siellä sun täällä, kirjoitin vielä mun toista blogia, siellä ihan sulle omistettu postaus. Käypäs kurkkimassa.

      Delete