Sunday, July 20

MY GHETTOED COMPUTER


Ajattelin tällain piristää teidän viikon alkua mun tietokoneen ulkonäöllä. 
 
Tämä kävi ihan joku kuukausi mun Amerikkaan lähdön jälkeen ja voi että, olisin voinut kyllä vaihtaa nuo rakkaat pikkusisarukset vaikka marsuihin tuossa vaiheessa. Ei siinä mitään, ihan hyvin tuo pelittää ainakin nyt vähän aikaa. Mitä ei jesari ja pahvi korjaisi, eikö?
 
Tosiaan tuosta läppäristä lähti näyttö sijoiltaan ja paloja lenteli ympäriinsä kun pikkuveli päätti nostaa mun ehkä jo eläkeikää harkitsevaa tietokonettani näytöstä. Aikaisemmin mun sisko oli pudottanut (=heittänyt) sen lattialle sängyltä kun säikähti kissaa, joka hyppäsi sängylle hänen nenänsä eteen. Silloin se jo teki kuolemaa, mutta tuo näytöstä nostaminen oli kyllä viimeinen pisara sille. Sisaruksia hieman pelotti kertoa tästä mulle, kun he tiesivät että olin antanut heille luvan käyttää läppäriäni mun vaihtovuoden aikana. En halunnut ottaa sitä mukaani, kun en luottanut että saan sen ehjänä takaisin. No, ei se näköjään ehjänä säilynyt Suomessakaan. Olihan tuo puhdas vahinko ja onhan pikkusisarukset kuitenkin sen verran nuoria ettei sellaista tullut ajatelleeksi, mutta katsokaa tuota - ei tuo kyllä miltään terveimmältä koneelta näytä. Kuvitelkaa tuohon taustalle vielä helikopterimainen hurina niin siitä on mun tietokone tehty. 
 
Mutta hei, pitäkää kiva viikko, mä koitan taas työskennellä jotenkin. Ehkä. Huh tarviin lomaa.

10 comments:

  1. Hieno patentti! Niinhän se on, että mitä ei voi jeesusteipillä korjata, on oikeasti rikki :D

    ReplyDelete
  2. Pakko sanoo että tosi ihana toi banneri ja noi some kuvat! :o ja muutenki kivalta vaikuttaa tää blogi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitoksii kiva kun tykkäilet! :-)

      Delete
  3. Haha eikää! Sisarukset osaa olla kyllä niin kultasia, mutta onneks on jesari keksitty.. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, sattuu ja tapahtuu heidän kanssa :-D

      Delete
  4. eikä hymähdin tolle tietokoneelle :DDD
    mut sulla on kyl tosi taitavasti tehty tää ulkoasu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo on tullut hymähdettyä kerran jos toisenkin täällä oleskellun jälkeen :-D Kiitos!

      Delete
  5. Haha sun tietokone on tyylikäs :D toi sun banneri on kyl tosi hieno!

    ReplyDelete