Wednesday, July 9

SICK AND TIRED


Täällä mä, kipeänä ja väsyneenä. Kuvat on throwback aikaan jolloin en ollut puolkuolleena sohvalla.

Musta oikeasti tuntuu, että Suomi vihaa mua, kun heti ekalla viikolla oon ollut toipilaana. Mutta Ruisrock varmaan osasyyllinen tähän, altistuin heti kättelyssä kaikennäköiseen pöpöön! Mä oon täällä ärräpäänä ollut ja säätänyt, niin paljon tekemistä ja halua tehdä juttuja olisi mutta ei energiaa toteuttaa mitään. Nenäliinaa vaan lentelee ja keuhkot on ihan loppu tästä yskimisestä ja yöunet jää lyhyeksi kun yritän valvoa koska en halua mennä makuuasentoon ja tukehtua ties mihin flunssan oireeseen.

Tuleeko teillä sellaista surkufiilistä, jos kesällä kipeenä? Mä oon missannut ties kuinka monta aurinkoista päivää,  mutta energiaa ei mihinkään. Joka paikkaa kolottaa ja narina kuuluu talon joka nurkkaan kun Janina on liikenteessä! Sen takia sisko on kanssa reissussa, kun ei kestänyt mun palvelijana oloa. Täällä kuitenkin yritän levätä, kun lauantaina onkin meillä porukkaa käymässä kun kotiinpaluu-juhlat kavereiden kesken! :-)

7 comments:

  1. Anonymous9.7.14

    mistä noi shortsit on? ihanat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taisin Aeropostalesta ostaa! :-)

      Delete
  2. Oot tosi nätti ja jotenkin kauheen tutun näköinen, voi olla että joskus lukenut sun vaihtoblogia (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ja saattaa olla! :-)

      Delete
  3. oot todella kaunis<3 hyvät kuvat susta, ja koitahan parantua:)

    http://mrsglamorouss.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos! :-) Ja yritän!

      Delete
  4. ihanan pirteitä kuvia blogissas! Ja mukavan olonen blogi muutenkin:-)

    ReplyDelete