Sunday, August 3

I LOVE SNAPCHAT


Sanotte mitä sanotte, Snapchat on ehkä parhain keksintö ikinä. Mulla on sellainen tapa tallentaa omia snappeja ja aattelin jakaa muutamat. Mun tarinaa saa seurattua vaan lisäämällä mut, jos haluutte tietää mitä säädän sitten postausten ulkopuolella myös (anettetuulia). Huomaa ettei mun tarina tai ihan vaan yksityiset mitenkään erityisemmistä koostu. Huomatkaa myös että jätin ne kuvat pois, joissa mulla on enemmän leukoja kuin Honey Boo Boon äidillä. Mutta tämä on just kiva ollut kun oon halunnut jutskata kavereiden kanssa, jotka tapasin vaihtovuoteni aikana. Paljon kiinnostavaa jutella näin kuin vaan chattaamalla Facebookissa! Ja saan myös toteuttaa tuota Picasso-persoonaani. Aattelin tämän postauksen olevan sellainen kiva piristys sillä aikaa, kun väsäilen kuukauden suosikkeja ja toivun AFS-leiristä josta sitten lisää myöhemmin. Tarvitsen pari kivasta kuvaa muilta vapaaehtoisilta ensin :-) Mutta tämä neiti menee nyt nukkumaan, koko leirin aikana tuli nukuttua sellaset 6-8 tuntia, että varmaan tajuatte millaisilla fiiliksillä oon mennyt :-D


Mitä mieltä te ootte Snapista? Jaatteko saman rakkauden ja millaisia kuvia te lähettelette?

4 comments:

  1. Anonymous3.8.14

    Etkö ookkin Robinin kaa samassa lukiossa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kun Luostarivuori on sekä lukio että yläaste niin Robin oli siellä yläasteella. Taisi nyt hakea TSYKiin Luostiksen sijasta! Mutta silloin kun vielä oltiin samassa koulussa tuli jätkä nähtyä muutamaan otteeseen päivässä :-D

      Delete
  2. Anonymous3.8.14

    Haha, joo, mäkin tykkään Snapchatista. Harmi vaan kun se on alkanut nyt heittää mua ulos aina kun oon ottanut kuvan. :(

    ReplyDelete
  3. Anonymous3.8.14

    okei, kiitti! :)

    ReplyDelete