Thursday, September 4

PHONE LATELY

Lisäys miksi Janina on fail: Kadotti kameran muistikortin. 
Käytin microsd-korttia väliaikaisesti, että saan kunnollisen hankittua. Tämä siis tarkoittaa, että käytän adapteria saadakseni kuvattua mitään. No, AFS-leirin jälkeen päätin katsoa kuvia tabletilta ja jostain syystä ei vempele reagoinut säätöihini mitenkään. No, otin kortin pois tabletista ja jätin sen sohvapöydälle ja unohdin sen siihen päiväksi. Kun muistin mennä sitä etsimään, ei korttia näkynyt enää missään ja nyt oonkin sitten kironnut itseäni kun ei mikään taas meinaa onnistua. Nyt pitää mennä hakemaan uusi kortti, että saan taas postailtua kuvia tännekin ja ylipäätään postattua! Kuukauden suosikitkin pitäisi teille jakaa, niitäkin on hirmuisesti! Mutta nyt mun kännykkään:
1. Löysin kaverin! // 
2. Disney-friikkikö? Näkisittepä mun kalenterin. // 
3. Lista leirille. Taiteellisempi sellainen. // 
4. Minä siinä pepsodenttaan. //
1. #ootd // 
2. Aurajoki aamulla, matelin kouluun. // 
3. Hiekkatie meidän lähellä. // 
4. Tästä tuleekin hieman pidempi stoori: Nukahdin bussiin, missä sitten kuski huomasi etten ookkaan hypännyt omalla pysäkilläni. Ehdotti, että tuun Kemiöön ja tuun sieltä sitten taas bussilla takaisin. Siinä mä vaan vakuuttelin että kyllähän mä kävelen kotio, reipas tyttö kun oon. No, ei se ollutkaan kolmea kilsaa kotiin, mitä muistin vaan 6.2km. Päivitin Snapchattia (@anettetuulia) koko sen matkan ajan ja tässä on mä kotona kolme varttia myöhemmin siitä kun bussi mut jätti. //
1. AFS-leireilyä kamuleiden kanssa // 
2. Kävin sovittamassa vanhojen mekkoa, huomenna tekemään kaupat! // 
3. Eikö ne bussit oo aina vähän myöhässä, etenkin kun pitäisi jonnekin kipeesti päästä. //
4. Huomenna on TJ100, mut löytää mustan listan alanurkasta. Oh joy. Pitäkää silmällä mun sosiaalista mediaa, niin varmistutte etten kuollut johonkin huulipunamyrkytykseen :-D //

Jos teitä kiinnostaa mitä puuhailtiin AFS-leirillä, missä meitä oli returneita ja Suomeen vaihtoon tulleita AFSläisiä, kurkatkaa mun ihananihanan kaverin ANNAN blogiin. Minäkin siellä esiinnyn. Postaisin leiristä itsekin, mutta suurin osa kuvista olisi hänen (ekana mainitusta syystä), eikä siinä sitten mitään järkeä olisi.


Ihanaa viikonloppua!

2 comments:

  1. ihana tuo wanhojentanssimekko! ♥

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi kiitos! Ja oli niin nappikoko, ettei sitä voinut sille tytölle jättää! Kerrankin onni suosi :-D

      Delete