Wednesday, October 15

"SYYSLOMA"


Lomako se tässä alkoi... Miten se voi olla loma, jos se on pari ylimääräistä päivää viikonloppuun. Mulle se ei myöskään tuu olemaan mikään erityisempi loma, kun kokeeseen luku tulee haukkaamaan ison palan tämän neidin arjesta. Kaipa mä selviän, selvisin edellisestäkin. Mikä siinä kemian mikromaailmassa on niin vaikeaa?

Muuten, mulla on pian ajokortti. Pitää enää vaan selvitä kolmesta ajotunnista, teoriakokeesta ja tuosta inssistä. Hui. Liikennevaara odottaa valloilleen pääsyä! Eilen sain mennä vähän kruisailemaan liukkaaseen maastoon ja kyllä siinä oli ajo-opella vitsiä vitsin perään mun ajon jälkeen. Ennen ajoakin tuli sanottua, että me liukastellaan joko Jyväskylään tai Timbuktuun. Ihan Paimioon kyllä onneksi jäätiin, kaikki selvisivät jopa hengissä, mikä on aina hyvä juttu. Siis tavoitehan aina ajotunneille on se, että tolpat, ihmiset ja muut liikenteessä pyörivät selviävät hengissä. Ei, kyllä musta ihan hyvä kuski tulee. Pitäkää peukkuja pystyssä.

Aa joo. Kun kuvaatte videon varmistakaa, että siinä on akkua ja siten ette höpötä 20 minuuttia ilman nauhoitusta. 

Nii joo. Kurkatkaa mun TUMBLR ja ASK.FM, laitoin mun Tumblrin ihan uuteen uskoon.

Mä menen nyt pistämään leffan pyörimään ja tapitan tietokonetta kunnes nukuttaa.

15 comments:

  1. Aivan ihana asu! Varsinkin toi hame, mistä oot löytänyt sen? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihan H&M:stä löytyi!

      Delete
  2. Ihana asu ja kuvat on tosi kauniita!:-)

    http://maailma-mun-silmin.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. Sulla on aivan ihanan isoja, hyvälaatuisia sekä kivan kirkkaita kuvia täällä blogissa:) ja toi hame on muuten älyttömön kiva!:)
    Combering.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ihanan pirteitä kuvia :D

    ReplyDelete
  5. Wau! Ihana tunnelma näissä kuvissa, oot upee :)

    ReplyDelete
  6. Hauskoja kuvia! :)

    http://self--made.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  7. Tosi kiva toi sun paita! :)

    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    ReplyDelete