Sunday, November 30

HELLO SNOW, BYE SNOW.


Mua ottaa päähän, kun jotenkin tämä laiskuus ylettää tänne bloginkin puolelle. Mutta eikö tämä tarkoita, että oon oikeesti nähnyt vaivaa tähän opiskeluun? Kun kyllä jonkinlaista muutosta mun motivaatiossa on näkynyt. Jostain syystä silti ne numerot ei nouse, mutta kyllä senkin aika varmaan tulee joskus. Kävin siskon kanssa vähän tuolla ulkona yksi päivä, kun sitä luntakin tuli vähän mieltä piristämään. Chuck Taylorit ei oikee oo talvikengiksi luotu, vaikka mä niitä talveksi kuurasinkin. Olisitte nähnyt, ne olivat ihan täysin harmaanruskeat ennen Kloriten ja veden sekaan heittämistä. Kyllä musta ihan hyvää vaimoainesta tulee, kun en edes saanut tuhottua mun rakkaita kenkiäni tuossa touhussa.

Mutta kunhan saan tuon mun kamerani kuntoon (takuuta vielä voimassa, eli tämän neidin pitäisi saada uusi, vihdoinkin mua lykästi) niin pitäisi taas postausta ja videota tulla. Mulla kyllä on jo joulukalenteritouhuja jonossa tänne blogiin! Niitä siis tulee joka päivä ja sitten vielä niiden lisäksi tulee sitten ihan sellaisia postauksia, joita täältä on jo aikaisemmin löytynyt. 

Tarvitsen teidän ehdotuksianne, sekä videoihin ja normipostauksiin! Pistäkääs teidän aivot pelittämään ja laittakaa ehdotuksia. Jos jokin askarruttaa vaihtoon menemisessä, hakemisessa tai jotain muuta siihen liittyvään niin vastaan mielelläni! Voitte heittää niitä tänne, Twitteriin, Askiin tai vaikka Youtubeen. 

Keksitte varmaan jonkin suunnan niitä heittelemään, ootte enemmän näitä tekniikan ihmelapsia kuin meitsi. Itse asiassa tekniikka lähtee mua kiljuen karkuun. Nyyhkis.

Ehkä ensi viikonloppuna tai joskus kun luulen ehtiväni, älkää menkö uskomaan mua saan jotain uutta tänne blogin ulkoasuunkin laitettua, mitäs mieltä?

Ihanaa joulun odotusta. Jos ei joulu kiinnosta, ihanaa suklaan syöntiä.

2 comments:

  1. Aww ihana Janina taas! :3 Sulla aina nii söpöjä postauksia piristämään päivää. Ois kiva nähä videolla ainakin my day ja ihan kuulumishöpöttelyjä sun muita. :3 Ja postauksien muodossa lemppariblogit, -kirjat ja sun DIY-jutut aina ihan superkivoja! Ja joku joulufiilistelypostaus..

    Mukavaa joulun odotusta sullekin! :)
    Roosa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikää oot ihana Roosa! Joo koitan alkaa tollaisia väsäillä, kunhan saan mun (ehkä) uuden kameran! :-)

      Delete