Tuesday, November 11

SEPT. & OCT. FAVORITES

I know, I know... Mulla vähän venähti postailu... Mutta kaikki on ollut niin hektistä ja kamera vaan pölyttyy tuolla hyllyllä. Nyt sain vihdoinkin pienen kolon päivästä tänne päivittelylle! Etenkin kun kohta alkaa koeviikkokin taas kerran. Saa nähdä, miten sekin menee. Peukut pystyyn.

Tässä kuitenkin tulee mun kahden viime kuukauden suosikit, toivottavasti tykkäätte :-)

Suosikkijuttu on mun seinä. Rakastan tuota mun sydäntä, jonka mun sisko itseasiassa väsäsi meitsille. Siinä on just mun lempparijutut ja tulee aina niin hyvä mieli kun tuota katsoo. Aloitin myös tekemään leikekirjaa mun vuodesta, toivottavasti kaikki vaan mahtuu hyvin yms. Mokasin jo sivujen koossa, että ostettuani kirjan ja vähän ekstrasivuja huomasin kotona ostaneeni väärän kokoisia sivuja siihen. Nyt onkin sitten kiva alkaa leikkelemään niitä sivuja samankokoisiksi.
Ihonhoitotuote, joka on kylläkin ollut mun kestosuosikki pääsee tänne blogiinkin asti ja se on The Body Shopin Body Butter. Tämä persikan tuoksu on jotain niin ihanaa ja sitä läträä hipiälle sellaiseen tahtiin, että saa pian ostaa uuden purkin. Ihmeen riittoisaa tämä kuitenkin on, saattaa johtua siitä että pienikin määrä tätä tököttiä kosteuttaa todella hyvin. Mun iho ei paljoa kosteutusta tarvitse, mutta kyllä tätä kelpaa käyttää. Pakkasia odotellessa varmaankin!
Mun hiuksia oon yrittänyt saada käyttäytymään ja usein oon huomannut mun hiusten olevan kiinni. Nyt oon tykästynyt näinä kuukausina tuohon "Milk Maid Braids" tyyliin! Kun ekan kerran kuulin tästä joskus monta kuukautta aiemmin en oikein välittänyt siitä. Tähän saattaa olla syy se, ettei mulla ollut tarpeeksi pitkät hiukset tähän kampaukseen. Nyt tätä tukkaa riittää suht hyvin ja kyllä mä tykkään tästä paljon! Aamuisin vain harvoin on aikaa tällaiselle säätämiselle, mutta joskus tällainen on kiva väsätä!
Elokuvien suurena ystävänä katsoin monen monta elokuvaa kahden kuukauden aikana. Joo, kävin leffateattereissa katsomassa ne uudet tulokkaat läpi ja kyllä niistä sai tykätä siihen malliin, mutta silti tämä ihanuus vuodelta 2005 vie. Elizabethtown kertoo miehestä nimeltä Drew (Bloom), joka pitää itseään suurimpana epäonnistujana ja saa vielä tämän lisäksi huonoja uutisia hänen perheeseensä liittyen. Tämän vuoksi hänen täytyy matkustaa hänen isänsä kotikaupunkiin ja tapaamaan sukulaisiaan, joita ei ole moneen vuoteen nähnyt. Matkalla hän tapaa Clairen (Dunst), joka auttaa häntä muuttamaan tapaa, joten hän näkee elämän ja sen kulun. Tämä on sellainen "feel good" leffa ja sua ei tuu haittaamaan Orlando Bloomin katsominen. Ellet sitten vanno jonkinlaista vihaa häntä kohtaan, itse kiljun kuin pikkutyttö hänet nähdessäni.
Asuste, jota käytän likimain joka päivä on Cubuksen kaulahuivi. Tämä peiton kokoinen huivi lämmittää säässä kuin säässä ja jotenkin kaulahuivit toimii mun kaulakoruina. Mutta tosiaan, en voisi enempää rakastaa tätä huivia ja etenkin koeviikkoina ja hypäreinä tämä huivi on kätevä: Käytän huivia peittona, kääriydyn sen alle pikku kerälle ja otan pienet päikkärit. Abilassa kun on niin kylmä, niin täytyy jotenkin siltä suojautua.
Vaatekappale, jonka olemassaolosta olen ikuisesti kiitollinen on Everestin talvitakki. Näytän aikamoiselta lumiukolta, kun siinä takissa tallustelen menemään, mutta noiden kylmien päivien aikana tuo kyseinen takki oli taivaanlahja.  Se vaan, että se on valkoinen ja minä olen minä, tuo takki ei tule olemaan valkoinen kauaa. Se on kyllä aivan ihana ja tuun olemaan todella onnellinen kun ne kunnon pakkaset tulevat. Se vaan että, kun tuo takki on pitkä ja täten ulottuu reisien puolivälin ohi. Kun sisko kokeilee takkia niin se on hänellä paljon lyhyempi, näytän siis entistä lyhyemmältä siinä takissa mutta ei jaksa välittää, kunhan on lämmin!
Youtube-tilit, jotka ovat nostaneet hymyn mun huulille ovat DanAndPhilGames ja Paint. Dan ja Phil on mun kestosuosikkeja ja kun kuulin heidän luoneen pelikanavan, taisin vähän kiljaista. Etenkin Danin reaktiot ja sarkastiset puheet piristävät mun päivää kummasti. Suosittelen katsomaan muitakin videoita kuin vaan tuon, jonka linkkasin. 
     Paint-tiliä päivittää heppu nimeltä Jon Cozart ja hänellä on vähän musikaalisempi kanava, jonne päätyy jos jonkinlaista videota. Hän on esimerkiksi laulanut, mitä tapahtuu Disney-elokuvien onnellisen lopun jälkeen. Suosittelen kyllä kurkkaamaan tämänkin!


Musiikkisuosikkini on nyt palattuani ollut Spotify ihan mennen tullen. Ihan yleisesti siis. Premiumia en omista ja tämän vuoksi en voinut kuunnella menneen talven Lumiallani musiikkia. Applen ja Androidin käyttäjät kun saavat kuunneltua satunnaistoistolla ilman sitä samperin premiumiakin. Viimeksi kun kokeilin aukaista kännykällä sovellusta, ei edes antanut kirjautua sisään mun premiurimattomalla tililläni. Nyt kokeilin edellispäivänä uudelleen ja nyt saa kuunnella musiikkia! Oon liian köyhä ja pihi tuohon mainosten poistoon ja offlinessa kuunteluun, ettette arvaakaan kuinka onnellinen nyt oon. Käykää seuraamassa meitsiä, jos kiinnostaa. Laitoin pari tänhetkistä suosikkia samaan syssyyn myös.


Taas huomaa, kuinka nopeasti kuukaudet menevät, pian on jo joulukuu! Huhhuh.


Haluaisitteko nähdä mun tekevän jonkinlaisen joulukalenterin? Millaisen?

0 comments:

Post a Comment