Tuesday, December 2

LUUKKU 2: TROY ♥ GABRIELLA


High School Musical-leffoista kieltäytyjä voi klikata pois. Some real fangirling is going to go down. Oon kyllä aika varma, että suurin osa lukijoista on sitä HSM-sukupolvea. Kuka ei olisi rakastunut niihin leffoihin? Muistan kun äiti sanoi mulle silloin joskus, että kakkoselta tulisi tällainen leffa, mistä mä voisin tykätä. Laitettiin tyhjä VHS-kasetti koneeseen ja nauhoitettiin se leffa mulle. Oon ihmeissäni, etten oo kuluttanut kyseistä VHS:ää puhki, katsoin sitä ainakin kolme kertaa päivässä. Aina kun kaverit tulivat käymään katsottiin HSM:ää ja rakastuttiin Zac Efroniin ja Vanessa Hudgensiin, eli Troy Boltoniin ja Gabriella Monteziin. Kuka tahansa 11-vuotias ipana olisi ihan lääpällään tällaiseen pariin ja itkisi draamakohtauksien tullessa. Mutta onko se normaalia, että tämä 19-vuotias neiti on vieläkin ihan intsinä? Tätä luukkua tehdessä menin Youtubeen ja laitoin leffojen lauluja soimaan ja selasin heidän kuvia Weheartitistä. Oikeesti, mitä mun lapsuus ois ollut ilman High School Musicalia. Oisko mun seuraava couple-obsessio johonkin Hilarius Hiireen liittyvää? Osaan vieläkin *kaikki* ne laulut ulkoa ja jos kysyt multa "What team?", vastaus tulee aina olemaan Wildcats. Jopa 88-vuotiaana.

3 comments:

  1. Oiii HSM:ät on niin ihania!! ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know right? Voi niitä aikoja..

      Delete
  2. Oi ihana, mä muistan kun ala-asteella kaikki puhu hsm sitä hsm tätä, piti olla penaalit ja kynät hsm'ää ja kaikki osas ne biisit ja kävin jopa Helsingissä katsomassa sen hsm musikaalin. :D voi että haluun noi ajat takas!

    ReplyDelete