Friday, December 5

LUUKKU 5: AUGUSTUS ♥ HAZEL

 
Gus and Hazel Grace. Augustus Waters and Hazel Grace Lancaster. Luin TFIOS-kirjan Jenkeissä äikän kurssille ja voi että se on ihana. Tiesin John Greenin jo ennen tuota ihme buumia leffaan ja kirjaan liittyen ja osasin odottaa että joku aina kuolee hänen tarinoissaan. Itkua tihrustin kirjaa lukiessa ja leffaa katsoessa. Kuitenkin omasta mielestä Hazelin ja Gusin tarina on niin ylihypetetty, että vähän on mennyt maku koko kirjaan ja leffaan. Pitää siis obsessioitua joihinkin muihin Greenin kirjoihin, kuten Paper Townsiin! Rakastuin kirjan Hazeliin ja Augustusiin ja kyllä leffassa aika uskollisia kirjalle pysyttiinkin.  Kyllä tämä OTP on yksi mun suosikeista oikeestaan ihan millä tasolla vain. 

2 comments:

  1. Oon kyllä täysin samaa mieltä, että Gusin ja Hazelin tarina on singonnut leffan jälkeen omiin sfääreihin. TFIOSin loppua lukiessani mulla oli huono päivä takana, niin enhän mä saanut mitään selvää tekstistä, kun kyyneliä tuli varmaan tuplasti enemmän! :D Sama on kyllä Greenin muidenkin kirjojen kanssa, koska niissä on vaan jotain mikä saa mun kyynelkanavat aukeemaan!♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niinpä! Joo tää neiti kun itkee ties missä surullisessa kohdassa, niinnolin tietty ihan kuin Niagaran putous tuon kirjan aikana :-D

      Delete