Sunday, January 4

HAPPY NEW YEAR ME


Koska olin ollut kiltti tyttö, sain paljon sellaisia kivoja kirjekuoria joululahjaksi ja sen ansiosta sainkin tilattua mulle tuollaisen ihanuuden: Canon EOS 700D:n. Tämä on moninkertainen parannus mun viimeisiä vetelevään Nikoniin, joka tosiaan otti sen lopputilin muutama viikko takaperin. Oli niin orpo olo ilman kameraa, kun juuri siihen mun kamerattomuusajalle osui ne ihanat kinospäivät ja upeet auringonlaskut. Ja yleisesti hyvät ilmat, että tämä neiti pystyy tuolla sompailemaan tuolla ulkoilmassa. Mutta tässä kamerassa on kaikki, mitä nyt tällä hetkellä kaipaankin ja nyt ei tarvitse etsiä kaikkia toimintoja sieltä kolmannesta ulottuvuudesta kuten siinä mun Nikonissa piti. Nyt vaan kameraa kouraan ja totuttelua tähän Canoniin, mutta onneksi vietin koko mun vaihtovuoden ajan vuosikirjaa tehdessä Canonin kameroita, että kyllä sitä kokemusta niistäkin on. 

Ja mikä parasta: Voin alkaa tekemään videoita enemmänkin. 
Olisiko jotain postaus-tai videoaiheita jaettavaksi? 

2 comments:

  1. My day tai roomtour olisi kiva :)

    ReplyDelete
  2. Mäkin meinasin ostaa ton Canonin EOS 700D:n itelleni joululahjaks, mutta päädyin sitten Sony SLT-A58:iin :)

    ReplyDelete