Thursday, May 7

GOODBYE

Osasitte varmaan odottaa tätä. Onhan viime postauksesta ihan liian monta päivää kulunut.

Tämä ei johdu siitä, ettenkö rakastaisi kirjoittaa. Oikeasti kirjoittaminen antaa mulle eräänlaisen vapaudentunteen, vaikka suomen kielioppi onkin erittäin ruosteessa. Kuitenkaan mulla ei riitä aivokapasiteetti enää tälle, eikä oikeastaan blogin kirjoitus enää erityisemmin innosta. Innostusta riitti vaikka muille jaettavaksi vaihtovuoden aikana, mutta innostus jotenkin lopahti Suomeen astuttaessa. 

Mulla on ollut niitä vaikeampia ja niitä ihania aikoja mun ihanimman vuoden jälkeen, mistä olen ollut hyvin avoin täällä blogin puolella. Kiitän kaikkia innostavista kommenteista ja vinkeistä, ihana että teidän kaltaisia ihmisiä löytyy. Kuitenkin olen nyt päättänyt jatkaa kulkua ilman blogin päivittelyä ja nauttia hetkistä kavereiden ja perheen kanssa ja muiden uusien ihanien ihmisten parissa, joita ilman elämä olisi harvinaisen tylsää. Haluan vain mennä ja tehdä asioita ilman, että tarvitsisi alkaa miettimään siinä tilanteessa mitenkä asettelen sinä päivänä otetut kuvat postaukseen. 

Vapaudentunteet ovat erilaisia ja haluan kokea tämän kaltaisen vapauden tunteen, mitä en ole nyt kuuteen vuoteen voinut kokea. Haluan ottaa kuvia ihan vaan ihan omaksi ilokseni, tai vaikka printata niitä albumeihin itselleni. Haluan kirjoittaa päiväkirjaa, oikeasti. Haluan vähentää ruutuaikaa roimasti ja keskittyä ihmisiin ympärilläni. 

Youtubessa minuun vielä törmää, jotenkin olen innostunut siellä olosta. Klikatkaa tästä päästäksenne seuraamaan minua siellä. Somesta mut löytää ties mistä, jos mun säätäminen vielä kiinnostaa. Mihinkään en ole katoamassa, mutta koen tämän olevan se oikea ratkaisu. Kaikki blogit kuitenkin jäävät vielä pystyyn, niin niitä saa selailla halutessaan. 

Kiitos kaikille. Teille, jotka ovat olleet mukana alusta asti kuten myös uudemmatkin seuraajat. Ihanaa kesää teille, minä ainakin aion nauttia täysin siemauksin.

2 comments:

  1. Voi ei :( Mut pidä huippukiva kesä janina ja törmäillään! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii :( Kattoo saanko inspistä kesän jälkeen tms. :) Samoin Roosa! Ja pitää kyl nähä :)

      Delete